Wednesday, March 14, 2012

dream high 2



ahha..skrg nie cter yg ak tgh dok gigih download adalah dream high 2...best la jgak walaupun tak mengekalkan watak lme mse dream high dulu..

JB yg comel tu la buat ak trus bersemangat nk download cter nie..hehe..dah pertengahan episod ni, cternye makin best..xsabo nk tggu last jadi ape..hehe...



dlm mase yg sme ..ak tgok gak cter Shut up flower boy band..best gak cter ni..tambahan pulak L dari infinite berlakon..wajib la tengok kan..


klu dah abes pulak tgok cter tu..rsenye nk sambung The musical la pulak....cter tu pun mcm best..walaupun cter dah lme abes tayang...tu pun wajib tonton tu..




Sunday, March 4, 2012

andai itu takdirnya..

ahha...baru2 ni ak g melepak sekejap kat kdai buku..ye la nk carik novel la..tpi novel yg ak nk xde la pulak..so, ak mmbuat keputusan utk beli "andai itu takdirnya"..ye lah..walaupun dah lama bce buku ni, tpi belum beli lg ..nk wat koleksi la katakan..hoho



buku ni mmg best..walaupun ak dah bce byk kali..still x boring..sampaikan ade la sorg mamat nie yg ak  berkenan sgt sampai mamat tu pun ak panggil syed aizril( syed aizril tu hero dlm cter ni)...

cter ni mmg sadis..ye la, dgn heronye yg berlagak nk mati...xtau la nk ckp mcm mne..keseluruhannye cter ni mmg best sampai dah berbelas kali dah cetakan nyer...best seller nih..jgn x beli....dijamin puas hati punyer la..

"sweet love"

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...