Friday, September 28, 2012

mencari si puteh!!!

puteh oh puteh...semalam, tah berapa kali aku dok guna dialog ni...punya la mencari si puteh tak jumpa jumpa...satu rumah aku geledah..bawah rumah, tepi ,belakang , pendek kata semua aku geledah...puteh dah hilang...sedih..btw puteh ialah abg kepada koko...dan kedua duanya kucing kesayangan aku..tapi nasib baik kesedihan aku tak lama...tiba tiba pagi ni puteh muncul. duduk elok je kat tempat yg dia selalu lepak...seronok betol aku...nasib puteh tak de pape..puteh oh puteh, tau tak yg aku risau betol kat ko..nasib ko tau cari jalan balik..

dan yang pastinya aku tengah struggle dok cari keje...insyallah kalu ada rezeki...ada la tu..punya la positif aku ni padahal dlm hati dok risau buat buat aku menganggur sampai setahun..alahai..sedih..sbb tu la aku dok cari keje base on internet...guna internet je keje...memandang kan aku  ni pengguna internet tegar...so tak salah cari duit through internet...ok what...


p/s: lagi dua minggu nak konvo....hihi bergelar lepasan ijazah la aku lps ni...


Saturday, September 15, 2012

ohh september...

Bulan ni rasa mcm byk benda yg terjadi...tak la banyak mana pun...sambil aku menaip entry ni, aku di temani oleh koko, kucing kesayangan adik aku..aku pun sayang gak kucing tu actually...cakap sal koko, abang dia baru je mati  2 hari yang lalu, sedih la jugak...sebab Gemuk tu pun aku sayang gak..(Gemuk: abang koko)...nak buat mcm mn kan, setiap yang hidup pasti akan merasa kematian, so, kita kena redha. mood sedih.

lagi satu, haila, lama mana lagi la aku nak menganggur ni..tak dapat dapat lagi keje..nnti la kot bila rezeki aku dah sampai...banyak gak resume yang aku hantar...tawakkal je la lepas berusaha...

dan yang pastinya bulan 10 ni aku konvo, akhirnya....dan nmpknya desas desus aku konvo tahun depan tu tak benar la. kena melaram sakan la time konvo nanti...tak sabarnya...hihi..nak snap picture banyak banyak nak buat kenang kenangan.

"sweet love"

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...