Skip to main content

cter2 korea yg best gler

buat masa nie drama feveret aku lie to me..tpi dulu2..aku suke gila ngan citer you're beautiful..bape kali ak dok ulang citer tu..sampai dh bole hafaz skrip..eceh..klu citer mygirl to xyah ckpla..lee dong wok yg hensem to sntisa wat ak melekat kt laptop utk abiskn citer tu..lg satu,,citer secret garden pun bes gakk..ala2 fantasi gitu..aku ni ske skit cter2 fairytale ni..nak wat camne inilah aku..hohoho..dan yg latest ak tgh dok syok tgk flower boy ramyun shop..best cter tu..tmbh2 ada jung il woo..pria pujaanku dlm 49 days..hehe..sbb aku ske dia..ak nk tunjuk gmba dia yg plg aku suka..comellll tahap x igt..erk..bgi aku la..x tau la org laen cmne..sbb aku mmg ske pria bermata sepet..haha

Comments

Popular posts from this blog

KRONOLOGI TERAKHIR

28/2/2017 Mungkin ia akan menjadi Febuari yang tak akan dinanti. bermula dari ayah awal bulan 2 hingga akhir bulan kami diuji. Bermula bulan 3 dengan episod kehilangan. Hari tu, hari terakhir ayah. memang ditakdirkan aku dan adik tidak dapat melihat detik akhir ayah pergi. tak sempat. hanya emak dan kakak disamping ayah semasa dia menghembuskan nafasnya yang terakhir. langit yang sebelum ni aku rasakan gelap, kali ni kurasakan ia menghempap kepala. gelap,gelita,sesak. ada secebis harapan, berharap mungkin kesilapan teknikal, dan ayah masih ada. harapan tetap ada. time tu, otak dah terima maklumat, tapi hati tetap tak nak terima hakikat. ayah masih ada kot, diorang silap tu. Sampai di depan pintu.melihat jasad yang terbujur kaku.aku terkelu. secebis harapan tadi hancur. hakikat memamg susah untuk ditelan. tiada lagi hembusan nafas.kaku, tak bergerak. orang mula ramai menziarah. ya, dia telah pergi. hati perlahan-lahan mula menerima. Yasin ku ambil.baca disebelah jasadnya. aku ingi

dream high 2

ahha..skrg nie cter yg ak tgh dok gigih download adalah dream high 2...best la jgak walaupun tak mengekalkan watak lme mse dream high dulu.. JB yg comel tu la buat ak trus bersemangat nk download cter nie..hehe..dah pertengahan episod ni, cternye makin best..xsabo nk tggu last jadi ape..hehe... dlm mase yg sme ..ak tgok gak cter Shut up flower boy band..best gak cter ni..tambahan pulak L dari infinite berlakon..wajib la tengok kan.. klu dah abes pulak tgok cter tu..rsenye nk sambung The musical la pulak....cter tu pun mcm best..walaupun cter dah lme abes tayang...tu pun wajib tonton tu..

novel2 aku yg disayangi part ii

ahha..bulan nie jer, ak tlah berjaya menambah koleksi novel ak..hoho..syiok ooo....nk wat camne..asal msuk kedai buku jer..mesti ak ke tempat novel dulu..ni novel2 yg ak bli tu.. bku yg bru je aku abes bce..best gler buku nie..aku suke gler..asyik nk tergelak jer kan bce..sweet pun sweet..hehe bku ni lme gak la ak bce..ayat dia sgtlah berbunga..sbb tu ak lmbt sikit nk paham..nsib baik cover dia cantek kan cter ni pun tak kurg bestnyer..tpi entahla..aku bli pun sbb nmpk cover dy yg cantek tu..tpi cter dia tak la boring sangat.. cter nie pulak mmg bukan hanya sesaat la aku bce..mmg berjam jam la lmenye..tak abes2 ariff ngan cemburu buta dia tu..sampai aku pulak naik menyampah buku ni plak best gler siot..sweet habisan nih..hehe..latar blkg cter nie pulak kat paris..romantik la kot kan..hohoho kerana sebuah janji..best la jgk cter nie..penamat yg boleh kita nk agak..happy ending cam bese.. ak bli bku ni sbb dia kesinambungan novel durrah