Tuesday, January 31, 2012

7 hari mencintaiku..

huwa..ak dh bce novel nie..3 hari jgak la lmenye...mmg best..siti rosmizah mcm bese mmg dpt mmbri kejutan dlm stp novel yg dia bt..mmg best giler..

cter ni stat dgn mia adriana yg watak dia yg mmg berlagak nk mati..berlagak kelas satu nie..hoho..dan si khuzairi si pemuda kampung ni pulak mmg dah ske kat dia mse skolah lg tpi x pernah ckp..ye la mia tu kan org kaya..dia pulak org kmpg jer..

nk di jadikan cter..dorg kene kawen sbb bapak mia suruh...so, stat dari situ la kte leh nmpak betapa kureng ajarnye si mia terhadap suami dia..tak thu  la nk ckp camne..

sampai la tba2 si mia ni insaf..jadi klu boleh dia nk la suami tu mencintai dia 7 hari jer..sbb apa? sbb, lps 7 hari tu, dia nk ke UK..xnak balik2 dah..so, klu boleh dia nak gne 7 hari tu sepenuhnye nk rse kaseh syg suami dia blik..ye la kan..suami dia tu dah  benci dah kat dia lps ape yg dia dah buat selame niee..ak pun cari jgk kat celah mne la yg 7 hari mencintaiku tu kan...ye la dah tjuk novel dia nme tu..akhir nye terjwb gak..hoho

pape pun..cter nie mmg best..x sia2 aku bli..dah la berat nk mati bukunyer..hhuhu..lps ni ak nak bli sume novel siti rosmizah la..dah ade target nie..hoho

No comments:

Post a Comment

"sweet love"

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...