Skip to main content

comeback 2016

Wahh...tak sangka, kali terakhir update 3 tahun yg llepas.masyaallah...sudah berhabuk ana punya blog...fuh..lahai...
Kalau 3 tahun, macam2 la yg berlaku.kalau aku kawen..mesti anak dah umo 3 tahun..ehh..
And bila review blik post lama, lahai kpop gila aku ni, sekarang xdak dah..citer korea pulak still jd kegemaran..novel semestinya..
Cuma satu je yg sedih my precious pet dah xdak...tpi dah berganti
g baru...mmm..nmpaknya akn ada kemaskini secara besar besaran n

Dan aku nmakan ini "COMEBACK 2016" eceh gitu....

Comments

Popular posts from this blog

KRONOLOGI TERAKHIR

28/2/2017 Mungkin ia akan menjadi Febuari yang tak akan dinanti. bermula dari ayah awal bulan 2 hingga akhir bulan kami diuji. Bermula bulan 3 dengan episod kehilangan. Hari tu, hari terakhir ayah. memang ditakdirkan aku dan adik tidak dapat melihat detik akhir ayah pergi. tak sempat. hanya emak dan kakak disamping ayah semasa dia menghembuskan nafasnya yang terakhir. langit yang sebelum ni aku rasakan gelap, kali ni kurasakan ia menghempap kepala. gelap,gelita,sesak. ada secebis harapan, berharap mungkin kesilapan teknikal, dan ayah masih ada. harapan tetap ada. time tu, otak dah terima maklumat, tapi hati tetap tak nak terima hakikat. ayah masih ada kot, diorang silap tu. Sampai di depan pintu.melihat jasad yang terbujur kaku.aku terkelu. secebis harapan tadi hancur. hakikat memamg susah untuk ditelan. tiada lagi hembusan nafas.kaku, tak bergerak. orang mula ramai menziarah. ya, dia telah pergi. hati perlahan-lahan mula menerima. Yasin ku ambil.baca disebelah jasadnya. aku ingi

dream high 2

ahha..skrg nie cter yg ak tgh dok gigih download adalah dream high 2...best la jgak walaupun tak mengekalkan watak lme mse dream high dulu.. JB yg comel tu la buat ak trus bersemangat nk download cter nie..hehe..dah pertengahan episod ni, cternye makin best..xsabo nk tggu last jadi ape..hehe... dlm mase yg sme ..ak tgok gak cter Shut up flower boy band..best gak cter ni..tambahan pulak L dari infinite berlakon..wajib la tengok kan.. klu dah abes pulak tgok cter tu..rsenye nk sambung The musical la pulak....cter tu pun mcm best..walaupun cter dah lme abes tayang...tu pun wajib tonton tu..

Cdrama Vs kdrama

Lately aku tertarik dengan Chinese drama. Dan artis perempuan yang aku minat sangat adalah Zhao lu si.  Dan of course aku akan ikut drama dia yang best. 1- oh my emperor  Drama ni memang best. Cerita pasal doctor wanita  dari abad 21 terentas masa kembali ke masa silam. Masa abad 21 ni dia minat gila  dekat Idol dia yang handsome dan masa dia ke masa silam tu,  emperor yang dia jumpa sebijik muka macam Idol yang dia dok minat.. Gila tak suka..episode pun tak panjang. Memang layann.. 2- Romance of tiger and rose Yang ni pun best giler.  Plot still sama.. Seorang penulis script yang termasuk dalam drama dia sendiri.. Kisah silam zaman dulu.. Masalah nya dia bukan heroin Dan dia hanya watak tambahan yang bakal mati pada episode ke tiga.. So.  Macam macam cara yang dia buat untuk terus hidup sampai cerita habis.  Antaranya berkahwin dengan Hero.. Dan sepatutnya dalam skrip dalam episode ke tigalah dia bakal di bunuh oleh hero.. Dan dari situ jugak lah aku baru kenal hero yang hand